Monday, January 23, 2012

::Dear mr simple::#2


"sabar itu separuh daripada iman"

selalu dengar kan

separuh lagi???

"yang separuh lagi daripada iman itu adalah syukur"

yang dapat difahami tentang sabar dan syukur=
diri ini bersyukur dengan pemberian nikmat mu
YA RABB
diri ini bersyukur dengan kasih sayang yang dikurniakan
bersyukur dengan keluarga yang bahagia
bersyukur mendapat peluang menambah peringkat ilmu
bersyukur aku tidak menjadi gelandangan yang tidak mampu melihat dunia sebenar
bersyukur aku tidak menjadi seorang yang lalai di dalam dunia keseronokan


kini
aku belajar untuk bersabar tentang ketentuan jodoh ku
aku belajar bersabar menghitung kehadirannya
aku belajar bersabar menikmati dunia

kepada kamu yang masih ghaib 


"Assalammualaikum"

1 comment:

  1. insya allah. akan datang seseorang menemani hidupmu kelak. sabar dan terus bersabar.

    ReplyDelete